Veel gestelde vragen

Vraag: Ik zie mijn opdrachten niet?
Antwoord: Het kan zijn dat uw Mijn CARD-account nog in verwerking is. Weet u uw klant nr.? Dan kunt u onder 'Koppel mijn klantnummer' uw klant nr. en servicebon nr. (bv. S111111) invullen waarna het systeem automatisch uw opdrachten zal gaan tonen.

Vraag: Wat is mijn klant nr.?
Antwoord: U vindt uw klant nr. in uw Mijn CARD-account na het inloggen. Zowel bij elke opdracht onder 'Mijn opdrachten' als bij uw klant gegevens onder 'Mijn account'. Tevens vindt u uw klant nr. op de Servicebon die u via de email bij uw opdracht heeft gekregen.

Vraag: Ik kan niet meer inloggen omdat mijn emailadres niet meer bestaat. Wat nu?
Antwoord: Stuur a.u.b een email naar service@cardservices.nl met daarin uw oude emailadres en uw postcode. Wij koppelen dan uw nieuwe emailadres aan uw account.